jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Tuesday, June 28, 2011

kekasihkekasih hati ku:)


assalamualikum:)

hi there..kali ni saya nak kongsi wajahwajah kekasihkekasih hati saya selama saya bernafas d dunia sehingga ke saat ni. jom tengok gambar jom:))

my beloved parents^^En. Mohammad + Pn. Norani^^
winkwink:))my beloved fiance>_<
heeee....si bucuk saya HAFIZUDDIN HUSSIN~~~
family saya...tp blum ckup lg..x semua ada..
 CUCU MAK N AYAH-->>>
my 1st nephew:) ALIF
my 2nd nephew:) ADAM
my 3rd nephew: AKIF
my 1st niece:) one n only one~~TEHA~~
my 4th nephew:) DANIEL
my 5th nephew:) IMAN
hehehehe...sekarang mak dengan ayah ada 6 orang cucu..5 lelaki 1 perempuan..tahun ni akan bertambah 2 orang lg..maybe 1 lagi cucu lelaki.tapi 1 lagi belum tau lelaki atau perempuan...heeeee...so, buat masa ni ADRIANA FATEHA sorang saja la cucu perempuan..kategori TUNGGAL ke?...dulu mak dengan ayah da penat jaga kami 7 orang perempuan 1 orang lelaki..sekarang mak dengan ayah dapat ramai cucu lelaki..ALLAH s.w.t Maha Adil kan..saya sangat sayang anakanak buah saya:)

kami yang perempuan:) satu lagi missing in action...hihi..
ni la yg missing in action dlm gmbar kat atas tu:)hiiii~3rd sis~
yg ni satu2nya abang saya wif two kids:)

my 1 n only bro ~ NORIZAM
1st sis ~ MASNITA
2nd sis ~ MAZUIN
3rd sis ~ MARIAM 
4th sis ~ SITI SABARIAH
5th sis ~ SITI ZUBAIDAH
little sis ~ NORSUHADA

*saya anak kedua last..hihi
the last three..me, my sis, my youngest sis:))
okey..cukup la sampai sini..saya sayang mereka semua..big hug n  kiss for all of them:))

p/s:air yang d cincang tidak akan putus.....heeeee^^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket