jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Friday, July 29, 2011

Bibirku!!mulutku!!


Assalamualaikum...

Salam jumaat..saya x pandai nak buat tajuk best..sebab bibir saya tengah sakit, saya letak la tajuk nih...hihi

bila bibir sakit baru sedar apa itu erti nikmat yang Allah S.W.T da kurniakan kepada kita.sekarang saya susah nak makan!!susah nak buka mulut!!susah nak bercakap!!uwaaaaaaaaaa:(..hypee!!!mengeluh je la saya nih..apa la kan..baru sakit bibir belum lagi sakit laen yang lebih memudaratkan.
nih bibir saya ke encik google??heeee^^

macammana saya boleh sakit bibir nih???

cite dia mulamula camni ----> 
*tepi bibir saya kering dan rasa sakit..

**kasi bubuh madu buat tdo malam <1 malam>@alangalang menyeluk pekasam tuh saya dengan bangganya bubuh madu tuh ke seluruh bibir..orang kata*orang yang kata bukan saya yang kata* ada petua yang madu tuh kalo letak kat bibir boleh kasi merah bibir bak delima~~hihi..

***malam berikutnya dan berikutnya <2 malam>kasi bubuh colgate a.k.a ubat gigi @ knape yerk orang selalu panggil ubat gigi tuh colgate~~muahaha..padahal colgate tuh 1 brand ubat gigi je..hikhik..nih pun sama la gatal tangan nak letak kat seluruh bibir jugak..sebabnya pun ada orang kata*orang yang kata bukan saya yang kata* ada petua yang ubat gigi tuh jugak kalo letak kat bibir boleh kasi merah bibir bak delima~~hihi..
kalo x percaya petua lama nih...sila cari kat encik google ye..bley tahu kebenarannya:)

****malam selepas 2 malam berikutnya <malam tadi>, saya x letak apaapa pun..tapi bila bangun pagi susah nak bukak mulut..sakit je nak bukak mulut..rasa mulut sangat kering.

*****tadi tengah hari nak makan sangat sakit..mulut pun dapat di buka sangat x besar..dan yang kroniknya bibir saya menjadi sangat kering dan mengecut..nak senyum pun susah da..x encem manis da saya senyum:)

emm..rasanya kenapa ye??encik tunang cakap mungkin saya kurang minum air..tapi saya macam x kurang minum air..sehari ada la dalam 2,3 botol mineral yang kecik tuh..kira da banyak la tuh kan???heeee...

kalo x baek lagik kena la pergi klinik jumpa doktor nih..mintak ubat ke cream ke..

p/s~~bley dapat mc x kalo jumpa doktor???ngeeeeeeeee....kena dapat mc nih..nanti camne nak explain ngan customer:)

burbye:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket