jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Monday, August 08, 2011

Doodle's Giveaway


Assalamualaikum:)

Disebabkan saya sangat suka doodle yang sangatsangat cute nih..saya nak join satu GA lagi.tumpang join ye cik 'Ain:)

barubaru nih saya berjinakjinak nak buat doodle..tapi hasilnya sangat x comel..sangat jeles tengok doodledoodle 'ain yang comel tuh..heeee:)so, sebab tuh la saya tertarik nak join GA nih..masuk kali nih da 3ploh segmen/ga/contest doodle yath join..hope ada chance dan rezeki..muahahaha~~~

"saya suka doodle kerana doodledoodle tu sendirik sangat la cute, cantik, gojes dan doodle nih bagi saya menggambarkan sesuatu yang misteri sebab 1st saya tengok doodle ni terus admire kat doodledoodle nih"~~~muahahaha...x bley blahhhh ayat say tuh:)

duedateline :: 22082011 tau..jom join..klik banner yer lau nak join:)

tag :: suzajudin:)

p/s: rezeki..sila murah ye:)heeee..

burbye:)

2 comments:

Suza said...Reply To This Comment

thanks tag me cute gurl ... insyallah ak di join nti yer hehehe ...

nurulain1011 said...Reply To This Comment

Terima kasih cik yayath sebab sudi join GA NI ;)

GOOD LUCK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket