jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Tuesday, August 09, 2011

WHITE cokelat MACADAMIA!!!


Assalamualaikum:)

wahhhh...ruparupanya hari nih da 9 ramadhan kan..esok 10 RAMADHAN bersamaan 10 OGOS plakkan???betul x??hehehe...x sabar untuk tunggu hari esok nih...ada sesapa nak sponsor kek x?muahahaha...

ari tuh dapat makan kek kegemaran yang sangat sedap..nak tau x kek apa???cubatry tengok kat bawah--->
:::
:::
:::
very delicious cake:)WCM~~love it..
my pebret 1:)
:::
:::
:::

okeyokey..kenal x kek apa tuh?heeee...kek kat atas tuh ialah salah sebuah sebulat sepotong kek yang berada di rak kaca secret recipe.white chocolate macadamia adalah salah satu kek kegemaran saya selain carrot cake, pecan butterscoth, oreo cheese, dll..WCM nih ada kacang panggang macadamia yang segar, rasa creamy vanilla sikitsikit dan yang penting cake nih bersalut cokolat putih yang lazat.that's why i like it:)panjang pendek kata saya sangat sukakan kek.apaapa sahaja kek yang sedap especially yang ingredient dia ada cokolat dan cheese.of course akan mendapat tempat di hati saya.


disebabkan saya sangat sukakan kek, saya selalu jenguk recipe kek kat myresipi..bestbest resepi kek dia.banyak resepi yang saya da print out.tapi belum sempat buat..padahal teda ovan n malas.haha.yang pernah saya buat ialah kek batik sahaja..muahaha..antara resipi kek laen yang ada ialah red velvet cake, souffle cheese cake, cheese kek, blackberry blueberry cheese cake, oreo cheese cake, dan banyak lagi la..

ish saya nih..da la posepose...buat entry cakecake plak..giget nanti..da la jus gaster tengah dirembeskan nih...hehe..okey la..sekian cerita pasal kek kegemaran saya:)

p/s: jom belanja saya kek esok:)hihihikkk...

burbye:)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket