jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Saturday, August 06, 2011

Ni Lah Baju Raya Saya Tahun Lepas


Assalamualaikum...:)

muahahaha..tadi jalanjalan bw balas kunjungan Noorul Ameera Adnan, dan dan dan yath nampak beliau join sekeping sebuah segmen yang best nih..tibatiba nak sibuksibuk join jugak:)muahahaha..

segmen nih dikelolakan oleh MAKDARA.

kat atas nih saya tepek header makdara*nak join tekan header yer:)..sekarang saya nak jawab soalan SPM makdara--->
  1. Apakah warna tema baju raya anda tahun lepas?
    Tema??muahaha..*sebab x kawen lagi maen pakai je wane apeape..biru n cokelat:)
  2. Berapa pasang baju raya yang telah anda beli pada tahun lepas? 
    3ploh pasang jer:)
  3. Apakah tema baju raya anda pada tahun ini?
    tahun nih banyak baju kaler biru n maroon..so biru+maroon la:)
  4. Tepekkan gambar anda/ anda bersama keluarga yang sedang memakai baju raya itu
family saya:)
suasana di kampung:)
saya!!kakak!!adik!!
saya berbaju biru:)
jom join:)

p/s: masih sempat join x mak dara?:)

burbye:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket