jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Tuesday, August 23, 2011

doodle untuk sifu im:)


 
hoho...begitu gigih membuat doodle lelaki berbaju melayu...kali nih dapat siapkan jugak doodle tuh dengan susah payah..haha..maka, terhasillah doodle yang x seberapa nih...ekceli, yang nih untuk encik sifu im..dalam komen beliau yang lepas mintak buatkan satu doodle lelaki..


jom tengok apa yang terhasil--->

hoho...sori..x kemas...dan x ade songkok..terlupa plak nak pakai songkok:)hehe
okey..hope sifu un'im mohd mansor sudi terima dodol yang x seberapa nih ye:)hehe


p/s : dua lagikk doodle kena kasikk siap:)hehe


burbye:) 

1 comments:

sifu im said...Reply To This Comment

hehe tq..aku copy dodol aku ni tau..

xpe xde songkok pon..sbb aku suka free hair..haha

btw..kepala dia cm wah epal skli pandang..haha

tapi cute la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket