jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Friday, August 12, 2011

yeayyy~~rezeki kat megagiveaway cik yana & cik putih:)


Assalamualaikum:)


hai semua...heeee~~hari nih happy..sebab menang 1 ga:)tadi baru je bukak blog, jenguk bloglist..ada entry cik putih yang bertajuk bila aku dah patah hati:(...then. notice yang senarai pemenang ga yang mereka berdua kelolakan da keluar..yesss!!!saya ada menang 1:)hehehehe..anda semua yang join da check x?kalo belum cepatcepat terjah sini yekk--->senarai pemenang megagiveaway by cik yana & cik putih:)

thanks a lot to both of you^^
611~~~
611~~kitty shawl:)


:: jangan patah semangat ye:)
:: jangan kecik2 ati tau nak buat ga lagikkk:)
:: anggap tu semua pengalaman ye:)hehehehe..
:: btw, kalo buat ga lagikk mesti yath akan sokong anda 
:: coz i like to join segmen, ga, and contest~~~lalalalala:)
:: chill dear@@
:: satu lagikkk...sori dear~~saya print screen gambar yang kat atas tuh:)hope x kesah ye:)

p/s : yeayyy...saya menang:)heeee...ada banyak lagi  segmen/ga/contest yang saya nak join nih~~

burbye:)

1 comments:

Anonymous said...Reply To This Comment

wahh
thniah
fara xmeng pon
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket