jom maen clickclick jom:)

berjalanjalan melihat alam:)

me my self~~@@~~

My Photo
erkkk!!cahaya hidup:)well..that's mine..ma name >NORHAYATI MOHAMMAD<-->given by my great lovely parents:)..nothing special about me!!just veryveryvery like to smile even sum1 got angry with me:)uhuk2..

Saturday, August 13, 2011

jom join GA AIDILFITRI ROROS jom!!!!


Assalamualaikum:)


muahahaha...dalam entry nih yath nak mewarwarkan tentang kewujudan GA nih~~~hehe.GA nih merupakan GA kedua bagi cik penganjur iaitu cik rosmarieza mawar merah berduri:)
jom join jom kengkawan:)

nak tau adiah x????nak?x nak?nak?~~~okeyokey...cubatry tengok kat bawah nih--->

cute kan encik bear tuh?nak join klik banner lelaju ye:)

p/s : sori ye kalo blog nih terlalu banyak segmen/ga/contest:(muahahaha~~

burbye:)

1 comments:

darkrose~ said...Reply To This Comment

thanks sebab sudi join~ salam kenal ye yayathh~:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutekan!!!

Photobucket